Mostecký autodrom se připravuje na novou sezónu
publikováno: 24.1.2025, kategorie: Sport, autor: redakce
Sdílet:
S blížícím se startem nové sezóny na Autodromu Most pokračují intenzivní přípravy na dráze i v celém areálu. Letošní kalendář slibuje mimořádné zážitky, mezi nimiž nechybí vrchol sezóny – Mistrovství světa superbiků v květnu, tradiční Czech Truck Prix & NASCAR v srpnu. Milovníci veteránů a historických vozů si pak přijdou na své během akce The Most CLASSIC a závodů Histo Cup v říjnu.
Pro lepší zážitek návštěvníků připravuje Autodrom Most kompletně nový systém ozvučení diváckého svahu. Aktuálně jsou dokončeny výkopové práce a instalace kabeláže. Osazování reproduktorů proběhne až nastanou lepší povětrnostní podmínky.
Aby byla zajištěna špičková kvalita povrchu i v nejvíce namáhaných úsecích, proběhla na Autodromu Most oprava v zatáčkách T1, T2, T7 a T21. Povrch je již připraven, zbývá jen nalajnovat čáry, což se provede těsně před zahájením sezóny.
Instalace nových bariér mezi zatáčkami T8 a T12 zlepší bezpečnost a umožní novinářům bezpečný přístup do dosud nepřístupných oblastí. První část od T8 do T11 je již dokončena, montáž druhé části pokračuje.
Brzy budou na Autodromu Most nainstalovány nové LED panely včetně startovacího zařízení a systému LCS (Light Control System), který umožní informování v reálném čase. Součástí těchto prací byla i rozsáhlá revize a rozšíření optické sítě, která nyní bude sloužit nejen televizním štábům, ale i časomíře a dalším zákazníkům. V kooperaci s kamerovým systémem bude nový systém moci také efektivněji rozpoznávat stroje překračující hlukové limity.
Modernizace kamerového systému na Autodromu Most ve spolupráci s DAHUA a ICT-ONE zlepší stabilitu a rychlost při zpětném přehrávání incidentů, což podpoří schopnost sportovních komisařů správně a rychle rozhodnout v případě ohrožení bezpečnosti, výjezdů ke zraněním nebo například i při porušení pravidel. Aktualizace softwaru byla dokončena a nyní probíhá testování.
V průběhu února budou na Autodromu Most instalovány další tři časoměřičské smyčky, které zefektivní kontrolu zpomalovacích retardérů, penalizačního LongLapu a boxové uličky. Zároveň proběhne modernizace a odhlučnění místnosti časomíry.
Zajímavá místa v regionu
Další články v této kategorii
Další články za poslední období